Recenze (185)
Jana Eyrová (2011)
Fuj !!! Jak jsem to mohl dokoukat? Nechápu sám sebe. Překonal jsem max.odpor a podíval se romantické / drama a pouze jsem se utvrdil v tom, že tento žánr opravdu není pro mě. Nesnáším filmy, které se tváří romanticky a přitom je to SCI-Fi jak vyšité. Proboha BABY a chlapy ..co jste na tyhle sladké filmy, probuďte se. Tohle Vás v životě nikdy nepotká, teda jestli nevěříte v Nový svět pod Boží vládou. To pak ANO, a souhlasím s Vámi. Ale odbíhám od tématu. Tento film má tolik nereálných a slaboduchých míst, které najdete tak samo třeba ve filmech ... Terminátor, Vetřelci, Kunfu mela, nebo mém oblíbeném filmu - IP MAN ! Ale tyhle mnou jmenované filmy - si nehrají na Romantiku když to je sci-fi. Ach joooo, zase mě z toho chytá žaludeční neuróza .. omg, svět se zbláznil!
Karanténa (2008)
Nuda, nuda pak se ukáže stará babka, lidé utečou po schodech a nuda, nuda, nuda ... hurrá vypnou proud ... a zas nuda, nuda, nuda ... až na konec. Posledních 15 minut už je celkem cool, bohužel víc než 3 hvězdy za tu nudu z 80% filmu , nedám!
Resident Evil: Rozklad (2008)
Opravdu dobře natočený kousek. Perfektní atmosféra - akurát ta animace. Díky ní sundávám 1 hvězdičku,
28 dní poté (2002)
Ne tak povedené jako 2 díl. Ten je lepší a hororovější než tento. Zde spíše jedná o akční film ! Ale to určitě nesnižuje jeho cenu.
28 týdnů poté (2007)
Asi si udělám domácí řízky, vepřové v troj obalu a na vrchu nechám roztopit Eidam sýr. Pak si otevřu Coca Colu a pustím si tento oblíbený filmeček! K tomu čerstvé rohlíky. Výborná kombinace. Nic lepšího vážně neznám !
Prosíme přetočte (2008)
Zvláštní kousek .... jen co je pravda. Moje žena šla spát po 30 minutách se slovy: "Že tě to baví ... :-(" ale mě to opravdu bavilo. Film o ničem, přehnaná hloupost, ale přitom všem to dokázalo bavit. Dávám 75%
X-Men: První třída (2011)
Výborné !!!
Pra pra pra (2000) (seriál)
Tento totální BRAK - ODPAD (radši sním grcky popsech než se na to dívat) před chvilkou reklamovali na ČT 1 - jako jeden z nejpovedenějších českých seriálů, který mapuje historii Lidu českého. Obsazení byli nejlepší čeští herci současnoti, a edice 7 DVD - může být vaše jen za pouhých 800,-Kč ..... no neberte to !!!
Lovci dinosaurů (2005)
Kdysikdávno jsem na to byl vkině, a není to AŽ tak hrozný film ...
Rychle a zběsile 5 (2011)
Pro mě osobně se jedná o nejlepší film roku 2011 - a klidně si troufnu říct, že ani Expendables nebo Thor či další trháky mě nepobavili a tak jako toto dílo. Justin Lin je opravdu TOP reřisér. Neuvěřitelná bitka mezi Diesem a Johnsem ... užasný konec - po titulkách .. skvělá hudba, excelentní akční záběry. Dávám jistých 100%