Recenze (15)
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Taky znáte tu chvíli, kdy vám někdo sedmdesátkrát řekne, ať se na něco podíváte a vy už v tu chvíli víte, že to prostě budete nenávidět, i kdyby to bylo sebevtipnější? Přesně tak to bylo u mě s tímhle seriálem. Prostě teen wolf? Ten název je přesně důvod, proč jsem se na to koukat nechtěla, ale! Ale nakonec to není to nejhorší, co jsem kdy viděla. Ano, bez Stilese by to bylo pěkně suchý, ale když tam je, tak se na to koukat dá. Jsem u první série a zatím tak.. 2,5*
Odpojit (2012)
Tohle by se mohlo pouštět místo těch nudnejch prezentací o nebezpečným internetu.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Představení sice má dvě hodiny, ale je to slovo od slova tak jako v knize. Navíc já bych radši koukala na dvě hodiny úžasné podívané, než na půlhodinu nudy. Jak tu zmínili už asi všichni herecký výkon Báry Hrzanové je vynikající, takže jinak než 5* to asi nešlo :)
Ženská věznice (2006)
Tohle bylo tak špatné, až je mi trapné tomu dávat odpad.
Podfukáři (2013)
Čekala jsem velké finále, protože film mě dost bavil, ale skončilo to nějak.. zvláštně otevřeně. Navíc jsem měla celou dobu v hlavě šílenej chaos a zmatek. Ale vezmu-li to kolem a kolem, tak je to celkem fajn filmík.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Musím uznat, že čím dál, tím víc o to ztrácím zájem. Jsme v páté sérii a ony stále netuší ani ň. Doufám, že bude nějaké veliké finále, které to otočí celé vzhůru nohama, jenže toho si už nejsem moc jistá. Nevím, jestli tvůrci počítali s tím, že se to stane tak populárním, a že mysleli na všechny detaily, protože často vidím několikastránkové teorie, které jsou opravdu velmi propracované a dávají smysl. Ale i přesto, že tu zatím vypisuji negativa se na další díl, zcela jistě, podívám.
Sousedi (2014)
22 jump street to převálcovala, ale musím uznat, že se mi to líbilo. Zac Efron se na roli spratka, podle mě, celkem hodí.
Insidious (2010)
Cože?! Pět hvězdiček? Viděli jsme vůbec ten samý film? Tohle byl ten nejhorší 'horor', co jsem kdy viděla. Co proboha byli ti dva šašci, co mávali u stropu vysavačem a malovali si do bločku? (Šla jsem si zkontrolovat, zda to není komedie) Co tam proboha dělal ten Severus Snape? A ti bubu bubáci? Víc jsem se bála u sledování Grinche. 1 hvězdička za ten konec, ale o dvojce teda vážně neuvažuji.
Strážci Galaxie (2014)
Musím se přiznat, že na sci-fi moc nejsem, takže jsem se dlouho odhodlávala film zkouknout, ale jsem za to ráda. Když se na to podívám kolem a kolem, tak je to strašná kravina. Strom, křeček, Shrek a další, ale dlouho jsem se takhle nepobavila.
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Asi po půl hodině jsem to vypnula, protože mě to nebavilo. Sprosté, nechutné, nevtipné a proboha, kdo to mluví Jima Carreyho? Ale asi je to individuální záležitost. Můj, jinak inteligentní, strejda se u toho řehní, jak pominutej. 1 hvězdička, protože před chvilkou jsem viděla kousek z filmu Pamely Anderson.