Recenze (18)
Noční můry z temnot (2019)
Jelikož jsem vyrůstal na knížce, tak musím říct,že super udělaný . Obludy jsou přesně jako v knížce. Potěšilo mě, že použili i písničku Hearse goes by.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
* za to , že si ještě někdo vzpomněl na tenhle film . * za Dwayne Johnsona * za Jacka Blacka
Ptáčátko (2016)
Kocourovi se to líbilo . Pěkně udělané a ještě i vtipné .
The Great Ghost Rescue (2011)
Sice se tomu nedá říkat horor , ale mě to prostě zaujalo . Navíc jsem to vyděl v AJ a rozuměl jsem tomu dobře .
Lego Scooby: Strašidelný Hollywood (2016)
Bohužel mě zklamal , dlouho se neděje nic a pak až ke konci se naši " lovci " rozhodnou , že by možná bylo dobrý tu obludu chytit ...
Bones (2001)
Nechápu ty co davaj odpad ! Snoop byl náhodou hodně dobrej , chce to brát spíš jak hororovou komedii , pak to je OK .
Enter Nowhere (2011)
* Za to , že jsem se nemusel učit Matiku a druhá za SS manna ....
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Tohle fakt není LOVECRAFT.... Kdo čeká něco ve stylu povídek od Lovecrafta tak se nedočká... vše se točí ohledně rasismu s pár nadpřirozenýma trikama...
The Boy (2015)
Film pěkně nudný , dobrých je tak těch 30 posledních minut ...
Méďa 2 (2015)
Strašně zdlouhavý , nudný , navíc mi to ani nepřišlo vůbec vtipný ... A to jsem byl z jedničky unešený :(