Recenze (24)
Trojí život (2018) (TV film)
Celkem zábavné, ale za ty donebevolající scény s totálně za čárou přehrávajícími herci mě dokázaly během vteřiny absolutně znechutit
To (2017)
Pro mě značně nevyužitý potenciál knižní předlohy, OVŠEM jako reklama na doufejme druhý epický díl to beru jako super věc..nezbývá než těšit se, protože tvůrci To i přes mé výhrady zvládli celkem s přehledem.
Tvář vody (2017)
Film, který vás buď uchvátí, nebo nudí. Já jsem byl oslněn a to nejen díky opravdu povedené kouzelné hudbě...
Bába z ledu (2017)
Taková tzv. "česká pomalá srágora" jak by mnoho lidí řeklo, ALE je to "česká srágora" v tom nejlepším balení.
American Horror Story - Síla ženského hněvu (2017) (epizoda)
Je to hodně zvrácené, ale to byl snad autorův záměr. Příběh "žen bojovnic" už tu byl ale tolikrát a tady neukazuje nic nového. Hlavně Lena Dunham mi přišla hodně na pěst.
American Horror Story - Sousedi za všechny peníze (2017) (epizoda)
A jsme zase zpátky u AHS !!!!
American Horror Story - Neboj se tmy (2017) (epizoda)
Je mi strašně líto jakou hlubokou osobní tragédii musí autoři prožívat, že nezvolili jejich Hilary, ale že by nám to museli cpát do seriálu ? Je to strašná škoda, tahle řada je po dvou dílech skoro mrtvá. ALE třeba se vzpamatujou, ovšem věřit se tomu moc nedá.
American Horror Story - Den voleb (2017) (epizoda)
Hrozně dementní příběh, autoři už si asi nevidí do huby. Jestli to tak půjde dál, tak se blíží konec AHS.
Panna nebo orel (2010)
Dobře napsaná role skvělé Emmě Stone udělala z téhle lehce ( lehce) nadprůměrně teen komedie skvělou podívanou..
John Wick 2 (2017)
Jízda od začátku až do konce