Recenze (24)
Tvář vody (2017)
Film, který vás buď uchvátí, nebo nudí. Já jsem byl oslněn a to nejen díky opravdu povedené kouzelné hudbě...
John Wick 2 (2017)
Jízda od začátku až do konce
Místo u moře (2016)
Velice silné, komorní drama ( až na hudbu, která je sice pěkná, ale až příliš tlačí na pilu). Citlivě natočené a napsané, kde jsem měl pro každou pohnutku pochopení a absolutně jsem se do všeho dokázal vcítit. Bravo!...ani nevím jak to popsat, ale jako bych byl přesně na stejné vlně se scénaristou, nevím..To byl prostě film, který jsem potřeboval vidět.
La La Land (2016)
Opravdu, ale opravdu krásný film..Kéž by se na mě taky někdo tak díval, jako zde Emma Stone na Ryana :)
Tohle je náš svět (2016)
Skvěle natočený alternativní pohled na věc s úžasným Viggem Mortensenem a skvělými dětmi. Zvláště ty nejmladší jsou skvělé. Mluvit tady o "agitce" je směšné, neboť nám film ukazuje nejen klady takového způsobu života, ale ukáže nám i zápory.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Opravdu KRÁSNÝ film s naproto excelentním DiCapriem. Nic víc není třeba dodat
Čistá duše (2001)
Nádherně krásný a úžasně okouzlující. Hudba je zde dokonalá a dodává tomu tu pravou kouzelnou atmosféru.
Jája a Pája (1986) (seriál)
Mé úplně první slovo bylo ''Povedlo se'' to hovoří za vše
Whiplash (2014)
Asi nejlepší hudební drama jaké jsem kdy viděl. A abych nezůstal při zemi tak jeden z nejlepších filmů jaké jsem kdy viděl. Perfektně vygradované až do konce. Celý film jsem cítil napětí. Finále filmu, kde celá bitva mezi dirigentem a bubeníkem končí je tak famózní, že mi to až dech vyrazilo. Naprosto úžasné.
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
2. série je pro mě zatím tou nejlepší ( Freak Show ji ovšem zdatně šlape na paty ). Jessica Lange je zde opravdu úžasná. Po shlédnutí posledního dílu jsem měl pocit, že to snad lépe skončit nemohlo. Mimozemšťani, satan, blázni a všude kolem jeptišky to vše zde pracuje na výbornou. Musím uznat 100%.