Poslední recenze (49)
Labyrint (2015) (seriál)
Ani po troch dieloch som tomu neprišiel na chuť,skôr naopak. Počkám si na posledný diel,som zvedavý ako sa táto nudne tajomná Strachovina skončí. Proti tomu chlapčisku ušatému necítim žiadne antipatie,ale tento jeho výplod ma vôbec neoslovil. Väčšina postáv sa tvári ako v nejakej paródii,o pridrbaných dialógoch škoda hovoriť,no najviac mi tam liezla hore krkom Zuza Kanocz. Tá jej postava premúdrelej pipiny sa dá prežiť,ale to jej prehrávanie je na kopanec do riti. Nech si len ona pekne zostane doma pri "svojich" debilných telenovelách,tam nemôže nič pokaziť
Doktor Martin (2015) (seriál)
Latka súčasnej TV tvorby je nastavená hodne nízko. Kurva!, namiesto toho aby sa kompetentní začali konečne snažiť tú pomyselnú latku navyšovať,tak oni sa predháňajú komu sa ju podarí položiť na najnižšiu úroveň a podliezť. Dve hviezdy len a len za scenériu Beskýd
Prostřeno! (2010) (pořad)
Z dlhej chvíle,a hlavne z prdlele som si prestrel jeden diel. Táto rádoby kuchárska show bola pre mňa skôr šok,skoro ma z toho jeblo!. Toľko pokryteckých debilov po kope a k tomu tie primitívne komentáre,to sa len tak nevidí,klobúk dolu PRIMA TV