Poslední recenze (830)
Star Trek: Podivné nové světy - Ztraceno v překladu (2023) (epizoda)
Po zhlédnutí následujících dílů se mi hodnocení této epizody rozleželo v hlavě a musím snížit. Díl obsahuje několik dobrých momentů a zajímavých interakcí, ale ohranost příběhu a především jeho závěr to prostě neskutečně sráží dolů.
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
Ke zmuzikálování jakýchkoli vážných produktů přistupuji dopředu s velkou nedůvěrou, a tedy, když jsem se dozvěděla, že toto má být muzikál (!), šla jsem do epizody s hodně velkými předsudky. Ale toto je tak šíleně praštěné a ulítlé, že bych měla černé svědomí, kdybych tomu dala odpad. A za ty Klingony přihazuji hvězdu navíc. To prostě nejde jinak. 3*
Ahsoka - Část 2: V potu tváře (2023) (epizoda)
Se seriálem nemám problém... možná proto, že po Obi-Wanovi a třetí řadě Mandaloriana jsem očekávala těžký podprůměr. Opak je pravdou. Docela solidní záležitost s dobrou atmosférou a postavami, které jsem ochotná odpustit ten ohromně jednoduchý děj. 80%
Poslední deníček (2)
Četba - výběr
autor název knihy název filmového/TV zpracování
Čingiz Ajtmatov Stanice Bouřná
Stephen King Nezbytné věci Nezbytné věci
Eidži Jošikawa Musaši Samuraj
Jakub Arbes Rváč a jiné povídky (1977)
Jan Rejžek Nic moc (opravdu nic moc poezie, avšak nelze ho obvinit, že za ním nestojí žádná vlastní tvůrčí činnnost)
Joe Hill 20th Century Ghosts (kolekce povídek)
Michael Crichton Příští
Jack Kerouac Mag
Gennadij Gor Geometrický les