Recenze (136)
Čínská čtvrť (1974)
Film s miliónem otázek.Atmosferou připomíná film Taxikář z roku 1976, výborná hudba a ponurá nálada s velkolepými výkonama.
Nahý oběd (1991)
Drogy drogy drogy....a áno potom môžete vidieť kadejaké svinstvá.Z hovna iba hovno...
Vetřelec: Covenant (2017)
Miestami to pripomínalo béčkový romantický film spod Álp.
Hra o přežití (1994)
No pozor pozor ono to zas až taká peeechoweena není.
Strážci - Watchmen (2009)
Prečo museli ztej ,,kozačkovej princeznej,, urobiť až takú predstaviteľku najstaršieho remesla?
Trhlina (2019)
Buly sme tré Ďuro,Jano,Mišo a jé.
Poslední vládce větru (2010)
Tento film má hodnotenie iba 45%? To dokazuje to že na tejto stránke sú ľudia (teda väčšina) ktorí idú s ovcami napr. KevSpa . Filmy ktoré nemajú ani na 50% sú tu hodnotené vysoko čiže ďalší dôkaz že sú tu ľudia ktorí nemajú vlastný názor a snažia sa jednoducho iba splynúť s davom proste úbožiaci.Tento film by som si kľudne pozrel ešte raz aj v tv.Skvelé vizuálne efekty a dobrý postupný dej.
Amélie z Montmartru (2001)
No dobre,ale...
Oklamaný (2017)
Ružovkastý exkrement.1 * za tematiku z ktorej by sa dalo vytrieskať až nechutne veľa keby sa toho chopila lepšia režisérska ruka a takisto ,,zodpovednejší,, scenárista.A * číslo 2 za herecké výkony N.K. a C.F. i keď nimi nemali šancu film zachrániť .
Dogville (2003)
,,Děkujeme,že ste nám ukázala kdo sme."