Recenze (472)
Videodrom (1983)
Jen za Debbie Harry z Blondie 4 hvězda.
Future World (2018)
Slušně herecké obsazení, ale i tak hrozně slabé. Mírně překvapivý závěr to nezachrání.
Listopadoví vrazi (2017)
Nesympaticky a naivní hlavní hrdina mi dost vadil.Chloe celkem dobrá.
Povídky ze záhrobí: Upíří nevěstinec (1996)
Jen za Eriku Eleniak a hudební doprovod.
Útěk z pekla (2001) (TV film)
Tak za mě dobrý, plus herci který už se moc ve filmech nevidi Parker Stevenson(Baywatch),Ian Tracey(Vražedné pobřeží) k tomu zpěvák Meat Loaf.Navic je to i poměrně krátký takže v pohodě.
Nikdo (2021)
Nejhustější bitkarsky scény!
Run! Bitch Run! (2009)
Spousta sexuálních scén(není toho mnoho vidět), vtipný hlášky.
Jen 17 (2013)
Dost scén se svlecenou hlavní hrdinkou,takže spokojenost.
Stopy spravedlnosti (2017)
Jackie Chan ve formě jako zamlada,paráda!
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Lokace celkem podobný Spencerovo sídlo i policejní stanice se povedla.Podobnost postav vůbec nejhorší Leon a hlavně Jill.Také smícháním 1 a druhého dílu hry nebyl úplně dobrý nápad.