Recenze (701)
V nitru Llewyna Davise (2013)
Můj život je jako kýbl sraček. Nepamatuju si, že bych ho nasral.
Equalizer (2014)
What the Fuqua? MacGyver ošukal Bourna a stvořili supernegra.
Dárek (1982)
Někdy je lepší týden snů, než půlroční cesta.
Whiplash (2014)
Buddyho Ritche mám sice rád, ale tady by nejspíš přinejmenším tázavě nadzvedl obočí, jazzu se nedočkáme. Rozumim, abonenta ranní show evropy 2 posadí kdejaká ta Karavana na zadek a uložto nestíhá prodávat soundtrack, kdekdo si podupává, pomo tleská, že oskar nepřekvapí. Nepřekvapivě. Všichni pak všude vidí vesty a výkony. A hlavně vesty! "Strhující" finále naštěstí v posledních taktech vybičuje film na slabší průměr, ovšem společně s Davidem82 si pokládám otázku Stálo jim to za to? Stálo mi to za to?
Mafie vraždí jenom v létě (2013)
To jakože mafiáni sou zlí a špatný?
Nuda v Brně (2003)
Všech lidí na světě je desetkrát víc než švábů. Teda vobráceně.
Evropa dnes (2008) (pořad)
Ikarovi dědicové 4*
Píseň krtka: Tajný agent Reiji (2013)
Klasický Miike, hodně vtipný, ale zároveň tak nějak zvláštně nudí, hlavně druhá polovina. 3,5* I tak doporučuji, idealně na takové to domácí koukání. A na Febiu sem byl naposledy.
Poslední kat (2005)
Díky, Alberte. 3,5*
Touch of Evil (2011)
Zbytečné. A z výsledku se zdá, že na to opravdu měli jen tu jednu minutu.