Recenze (702)
Wrestling Isn't Wrestling (2015)
Škoda, že jedinej wrestler, kterýho znám, je bez kůže.
Marťan (2015)
Až ty brambory z tý země vytahám, do měděnýho kotle je natřískám. Vypálím z nich rum, bude ho plnej dům, celej rok budu - kouslej ó já se mám! Rejpu se v zemi, dobejvám brambóry, to v sobě mívám i něco pokory. Slunko furt pálí a záda mě bolí, jak se vohejbám, pro tyhle potvory. PROČ?!!
Creed (2015)
Spiku, takhlenc si ty Oscaři neprosadíte, nigga.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Proč nám asi ve škole soudružka učitelka zamlčela, že Meresjev přepral i medvěda. Velmi mysteriozní groteska. 1,5*
Osm hrozných (2015)
Koňský sračky. Nic víc.
Parádně pokecal (2014)
Tak nějak v pohodě film. A dnes zemřel rock 'n' roll. To už není tak v pohodě.
Z pekla štěstí 2 (2001)
O dost lepčí než jednička, poséři! 1,5*
Birdman (2014)
Nejlepší Iñárritu? Asi. Taky nejkratší. A to by hodina a půl nestačila? Belmondovi by stačila.
Bůh masakru (2011)
Celkem fajn, ale pokud porovnávám s Woolfovou, pak (pod)průměr. 3,5*
Šílená jízda (1999)
.