Recenze (326)
Gravitace (2013)
Audiovizuální žranice. I přes pár lehce slabých chvilek forma překoná všechno. Člověku se tají dech. První moje návštěva IMAXu.
V zajetí démonů (2013)
Tak atmosférický horor tady už dlouho nebyl a že už bylo na čase!
Kokain (2001)
Skvělý Johnny Depp
Terapie láskou (2012)
Herecký koncert všech zúčastněných, a asi jsem se zabouchl do Jennifer Lawrence.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Takové překvapení jsem opravdu nečekal.
Nespoutaný Django (2012)
Po všech stránkách perfektní film... skvělé herecké výkony, výborný soundtrack a kamera... Vybroušené dialogy a mnoho zapamatovatelných scén. Tarantino na začátek roku 2013 nasadil laťku hodně vysoko při výběru kandidáta na Film roku!
Láska nebeská (2003)
Film mě naprosto rozložil svou pozitivní notou... tohle si chci dát znovu!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tento návrat do Středozemě bohužel kvalit Pána Prstenů nedosahuje, stále je to ale velkolepě vyprávěný příběh a jeden z nejlepších a nejkrásnějších letošních zážitků roku 2012. A přece jen, je to zkrátka opět ta stará známá Středozemě :-)
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Velice příjemný film s naprosto úžasnou myšlenkou.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Skvělý Alan Rickman, úžasná kamera a výprava.