Recenze (311)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Splněný sen každého hráče DnD
Jak na... s Johnem Wilsonem (2020) (seriál)
Velmi jiné, zábavné a trefné. A lidské, nevím jestli lze zvolit přesnější slova. Musí se to vidět.
Vlastníci (2019)
Nemám slov a to u mě není běžné. Filmový zážitek a excelentní koncert všech zúčastněných.
Eric Andre: Legalizujte všechno (2020) (pořad)
WTF?
Kouř (1990)
Naprostá pecka. Hudebně i obsahově. Dušek je skvělý padouch.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Nedá se to vypnout. Stále hledám možnost, jak se vrátit do té atmosféry a stylu, který tento seriál produkuje a nejde to. Jedinečná záležitost.
Avengers: Endgame (2019)
Epika desetiletí. Uzavírá to vlastně dekádu mého života v kině. Marvel vládne.
Video Game High School (2012) (seriál)
Asi jsem cílová skupina, ale pro ty, kteří si v seriálu najdou něco ze svého života, je to dokonalá podívaná. Ale nejde jen o pozadí a nápady, ale celkově o to životní období, vztahy, zápletky. Prostě život. A to je to co se jim opravdu povedlo natočit. Právě ty opravdové životní situace a jak se s nimi vyrovnat, byť zasazené do imaginární budoucnosti a nadsazené karikaturovanými hereckými výkony. Přesto nebo právě proto mě to opravdu dostalo.
Thor: Ragnarok (2017)
Jakože naprostá pecka. Komediální, fantastická, řemeslná. Prostě Marvel a Taika.
Wonder Woman (2017)
Je to skoro zázrak, ale amíci natočili skvělý film podle DC superhrdiny, který není Batman. To bude tou ženskou rukou, jak u kamery, tak na meči, biči, štítu a vůbec na všem co je třeba použít na nepřítele. Jediná škoda, že záporákem je až do konce drahý pan profesor Lupin, to mě ve finále dost rušilo (jako sorry ale řecký bůh s knírem????). Jinak nemůžu ani já ani moje žena vytknout ani w. Paráda.