Recenze (546)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
"Unavuje mě bejt chytrej...Finkle je Einhornová. Einhornová je chlap! PANEBOŽE!!!" Moje nej nej komedie bez chybičky.
A co když je to pravda? (2005)
Romantická, bláznivá komedie, kdy si říkáte, že zázraky se dějí a na konci filmu jim věříte. No, ale mít u sebe neustále ducha, asi bych se zbláznila :-D
Akta X (1993) (seriál)
Viděla jsem poctivě všechny díly a za mě jako seriál o paranormálních jevech super. Kdo by neznal Murdera a Scullyovou, že? Je fakt, že podruhé už to není ono, ale seriál v tomto duchu už jen tak skvěle nenajdete. Je to legenda :-)
Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den (2014)
O tom, kdy se opravdu jedné rodince v jeden den pokazí vše co se pokazit dá. Místy jsem se i zasmála, ale v realitě by to určitě dopadlo úplně jinak. Podruhé to vidět nechci.
Alvin a Chipmunkové 3 (2011)
Chipmunkové na pustém ostrově s bláznivou ženskou hledajíc ztracený poklad... a pořád zpívají a zpívají a mě se to pořád nelíbí.
Ambiciózní blondýnka (2007)
Během filmu jsem odbíhala, ani jsem o moc nepřicházela, jako kulisa při vaření snesitelné.
Americký sniper (2014)
Pohled ze života jednoho válečného hrdiny a jeho vývoj od dětství až do jeho konce...drama, napětí, akce, ale také láska, přátelství a vlastenectví.
Anděl Páně (2005)
Veselá česká pohádka s andělem Petronelem, který domotá a poplete co se dá, ale právě proto je to celé vtipné. Líbí se mi, že je tu náš Ježíšek a ne ohraný americký Santa Claus.
Anděl Páně 2 (2016)
Já obavy na rozdíl od ostatních uživatelích neměla...dvojka málem nebyla a já jsem strašně ráda, že se natočila. Příběh měl kouzlo, lásku, napětí, smutek, zkrátka vše co pohádka by měla nabídnout a hlavně plno hlášek od nerozlučné dvojici anděla a čerta😁
Anděl v utajení (2017) (TV film)
Zfilmovaná naivní pohádka. Tady vás nic nepřekvapí.