Recenze (22)
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Asi nejslabší z filmů pana Lipského, ale asi to bude tím, že nemám ráda klauny..trochu mě děsí....., ale scény v ředitelně mám moc ráda
Ať žijí duchové! (1977)
Viděno min 100x, ale vždycky se těším, že se budu dívat zase....
Fantom opery (2004)
Nejde srovnávat film a divadelní představení-mám slabost pro Gerarda Butlera a jeho božský předkus, takže tady nejsem nestranná. Co se týče démoničnosti a okouzlení, tak zde má filmový fantom všechno. To, že zpěv pokulhává je omluvitelné-aspoň pro mě. Nejde srovnat s Raminem Karimloo, ale to nejde asi nikdo. Gerard je primárně herec, to že zpívat umí- ano umí- tak je pro něj výhodou, může si prostě s úspěchem střihnout i jiné role. Emmy je správně vybraná, má tvář naivní dívenky, která se postupně stává ženou..to je to, co od ní je očekáváno a to je OK a zpívá opravdu nádherně. Na koho se vždycky těším, tak je Carlotta...Minnie si to užívá se vším všudy-je parádně protivná primadona. Pro mě je tato filmová adaptace naprosto v pořádku.
Jurský svět (2015)
Příjemné překvapení, protože navázat na JP 93 je strašně těžká věc. JP 93 je pro mě srdcovka když jsem ho poprvé viděla, tak jsem SS všechno uvěřila...:-))) a o tom to myslím je, proto se natáčí takové filmy, aby byl člověk vtažen do " jiného " světa. Zklamáním pro mě naopak byla obě pokračování- oba filmy jsou na můj vkus docela otravné a jen těží z parádní jedničky. Na Jurský svět se mi ani koukat moc nechtělo, ale nakonec zvědavost zvítězila a nelituju ani jedné minuty. Opravdu to stojí za to a než se člověk naděje, je konec-to je pro mě známka, že jsem se nenudila-není nic horšího, než když se v kině dívám na hodinky.....A kdyby se přece jen někdo nudil, tak na Chrise Pratta je taky moc pěkná podívaná:-)))
Píseň moře (2014)
Takhle krásně animovanou pohádku jsem fakt dlouho neviděla. Byla jsem naprosto pohlcena každým kresleným ornamentem, který do filmu autor vložil, všechno do sebe zapadá na 100%. A ta hudba!!!!. Paráda. Opravdu to stojí za to vidět.
Most (2011) (seriál)
První řada neskutečná-pro mě první setkání se švédským seriálem. Saga s Martinem se navzájem perfektně doplňovali, ale jedničkou týmu byla jasně Saga, se svou odzbrojující upřímností a nezkušeností, co se týče mezilidských vztahů dokázala z obyčejného okamžiku udělat něco neobyčejného. Druhá řada mi už přišla v porovnání s 1 očekávanější, ale stále byla laťka hodně, hodně vysoko....
Bídníci (2012)
Než začnu hodnotit film, tak se musím podělit o zážitek z kina. Na film jsem vzala svoji mamku a tetu-teta v kině nebyla od premiéry Old Shatterhanda :-))), takže absolutně nevěděla do čeho jde-o to byl ale celkový dojem z filmu silnější. Nebudu hodnotit soundtrack-ten je notoricky známý, úžasný, dokonalý-chci se spíš vyjádřit k brilantně ztvárněné syrovosti, bezmocnosti a odvahy-věřila jsem jim všechno-a i když je jasné, jak to všechno dopadne, tak jsem byla napjatá až do konce. Russllovi Hvězdy jsou dokonalé
Paddington (2014)
Miluju britské komedie a opět jsem nebyla zklamaná. Usmívala jsem se ještě minimálně 2 hodiny po shlédnutí v kině. Milá, inteligentní, živá komedie
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Na moji obranu při hodnocení sděluji, že jsem skalní fanoušek Tolkiena a nemůžu se s Hobitem prostě ztotožnit. 1. díl byl ještě v pohodě, ale potom to šlo prudce z kopce. Jackson se snažil, ale na té vší pompéznosti a akčnosti se hobit v Hobitovi prostě někde ztratil.
Ashes to Ashes (2008) (seriál)
Vždycky jsem si myslela, že 80 léta byla děsná, šílená "mrkváčová" móda, trvalá apod. Ale jakmile dorazil Gene v červeném quattru věděla jsem , že to bude láska na první pohled. V Life on Mars mi neseděl Sam, takže se mi LOM ani nechce moc hodnotit. Pro mě je ATA prostě lepší, protože Genovi zdatně sekunduje úžasná Bolly. Kudrnatý Raymondo a melír Chrise bude navždy mém srdci....:-))