Recenze (14)
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Mile. Neurazi.
Koptashow (2019) (pořad)
...to je snad bez komentare..suche, umele, bez naboje...
Ztraceni v Mnichově (2015)
Zakladni myslenka filmu je silna, provedeni zajimave. Herecke vykony se samozrejme hodnotit moc nedaji, jelikoz je to zpola dokument.
District 9 (2009)
Tkvi v tom podstata naseho lidstvi, kdyz z neceho mame strach, tak to musime zabit. Bohuzel. Je to silny pribeh.
Ronin (1998)
Vyborne obsazeni, klasicke stare drama. Supr
Post Coitum (2004)
Zajimavy pohled na dnesni dobu..
Decibely lásky (2016)
Jak tohle mohly podporit statni penize..hruuuza.Dival jsem se jen kvuli P.Horvata.
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Pohadka ma pohadkovy charakter, je klidna, neurvana, neni vulgarni apod. Ale je to taky pekna slepenina nekolika motivu a nesouvislosti. Mlady princ v podstate nemusel nijal zvlast vyuzit sve intelektualni schopnosti, aby potvrdil sve presvedceni pacifismu a take se ani nemusel nijak zvlast ohanet mecem, aby uznal presvedceni otce ze bez sily to nekdy nejde. U otce to bylo podobne. Asi to nebude pohadka ktera se zaradi mezi nesmstelne kousky ceske kinamatografie, ale nadruhou stranu urcite neurazi.
Žiletky (1993)
Prestoze jsem cekal film, ktery by byl vic podbarven hudbou Filipa Topola, ktery by velmi vhodne doplnil dejovou a pocitovou stranku filmu, davam 4*
Byl jednou jeden král... (1954)
Nejen ze to je uz nase filmova klasika, co se hercu tyce, ale hlavne dialogy jsou a budou nemrtelne. Kouzlo ceskeho jazyka a hratky s jeho vynamy jsou psane lehkosti genia. I po letech se da objevit novy vyznam a meziradkovy vyznam textu. Nadhera.