Poslední recenze (11)
The Plague Dogs (1982)
Paralela s Bonnie a Clydem je možná na místě, ale tohle je drsnější a podle mě v celku bohatší. Zajímavá animace se výrazně se podílí na výsledném dojmu z filmu. Je to smutnej a tak trochu (anti)vizionářskej film.
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
No, malému se to strašně líbí, mě to přijde hlavně blbý... Blbý je to alespoň "opravdu", na nic si to nehraje a je proto třeba přiznat cenu za upřímnost a tudíž i za jistou míru originality.
Rabínův kocour (2011)
Mě velmi potěšil. Kocour tu hraje roli nezávislého ironického pozorovatele idealizovaného náboženského prostředí severní Afriky. Superpluralita je tu více něž příjemná, ačkoliv konstrukce příběhu je hlavně židovsko-pragmatická. Film nikoho snad neuráží, ale přesto trefně a nevtíravě glosuje zavedená klišé spojená s "tradiční" vírou a demokratickým pohledem na ni. Film tak o náboženství je, ale i není.