Recenze (189)
Narcos (2015) (seriál)
Shlédnuta první série a hlavně díky Mourovi skvělé. Hodnocení:94%
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Obavy, že by Ben Affleck nebyl vhodným "kandidátem na Batmana" se v žádném případě nenaplnili a já jsem měl spíše pocit, že jsem naopak viděl jednoho z nejlepších Batmanů. Temnější podání příběhu, to je to čeho by se měli tvůrci určitě držet. Některé herecké výkony mne zaujali např. Jesse Eisenberg. I když velký fanda komiksovek nejsem, tak i přes to musím dát 4 za snahu. Hodnocení: 79%
Mamon (2015) (seriál)
Norský originál jak je zde mnohokráte řečeno jsem nevidel, takže nemám s čím srovnávat, mnohokráte se mi například u písničky stalo, že remake se mi líbil více po té co jsem slyšel originál. Na naše poměry absolutní nadstandard a poku by takhle vypadala česká tvorba jsem jejím fandou. Za snahu 5
Miliardy (2016) (seriál)
Damian Lewis se stává jedním z mých oblíbených herců, skvělý byl v Homeland i zde. Po celou dobu série jsem se těšil na další díl. Dvanáctý díl měl ten samý efekt a budu se tak těšit co tvůrci vymyslí v dalším pokračování. Hodnocení 81%
The Boy (2016)
U filmu jsem s napětím čekal co bude, nenašel jsem moment kdy bych se nudil, takže 3 a půl 😉
Diagnóza: Šampión (2015)
Will Smith špičkový výkon a to včetně Nigerijského akcentu. To musím zmínit hned na začátku, protože si zkrátka myslím, že s jeho výkonem a přesvědčivostí film stál a padal. Příběh ve kterém je narýsován klasický "The american dream" neboli, že i Nigeriec z Afriky může všem ukázat jak se věci mají. Riskovat vše a stavět se proti systému (to platí v USA v souvislosti s NFL jako národním sportem dvojnásobně) ne všichni dokáží, Bennet Omalu ve velice povedeném podání Smithe to však dokázal. O to více byl příběh silný. Za mne jeden z těch lepších filmů co jsem kdy viděl a velmi blízko pěti hvězd. Jednu mu ubírá jistá fádnost, která je ovšem vzhledem k vědeckému prostředí pochopitelná a v podstatě i nutná. Hodnocení: 81%
Marťan (2015)
Na to, že film byl pojat téměř jako "One man show" a měl celkem odvážnou stopáž, tak jsem se nenudil. Bavila mě "uvěritelná chytrost" botanisty, který si za každé situace věděl rady v podání Matta Damona. Nicméně nic z čeho bych vřískal nadšením jsem zde bohužel neshledal. Hodnocení: 75%
Osm hrozných (2015)
Urputně zdlouhavé, kdy pokud bych nevěděl, že je film je od Quentina tak bych ho asi po hodině vypnul. Nakonec se mu z filmu povedlo vyždímat poměrně slušnou řezničinu. Celkové pojetí s až téměř úchylným závěrem, to bych asi okomentoval slovy "to je prostě Tarantino". Hodnocení: 75%
Méďa 2 (2015)
Kombinace absurdity s jednoduchým humorem je asi to co mi na komedii sedí. :D Jinak pro lidi co na Teda koukají a třeba se jim to nezdá úplně ono myslím, že je nutnost film vidět v původním znění. V českém dabingu jsem to zkoušel a vydržel jsem dvě věty, není to prostě ono. Hodnocení: 80%
Kosti a skalp (2015)
Musím přiznat, že western horor jsem ještě neviděl. Jeden z finálních citací ke konci filmu "say goodbye to my wife, I will say hello to yours." Ten mě dostal. Patrik Wilson i Kurt Russell dobré výkony. Hodnocení: 75%