Recenze (3 336)
Без багаж (2006) (seriál)
Překvapilo mě, že to bylo natočeno v roce 2006.Velice zajímavé informace.To už dnes natočí málokdo.Protože, když chcete klást otázky a dostávat fundované odpovědi ,musíte tu historii,problematiku a pod znát a mít nastudovanou.Například nedávno z Mexika z polí kde se uchovávají druhy kaktusů kterým hrozí zánik.Anebo je přibližují lidem aby jim o nich sdělili zajímavosti které jinak nepostřehnete.To dnes už umí málokdo.Vidíme jen spoustu keců a pomalu žádné záběry a když tak zpracované digitálně.Jako včera někde - losos skáče proti proudu a evidentně byl přimalován digitálně.
Roky a roky (2019) (seriál)
Dnes jsem se na beton ujistila,že politiku umějí nejlépe dělat herci a komici,ne tím,že by jí rozuměli ale umějí ji před občany zahrát.Zde tady v tom případku Emma Thompson.Mimika ,gesta vše za jedna!! Můj oblíbenec Tovey byl opět famozní.A vlastně všichni herci si se svými rolemi sekundovali na Oscara.I ti, kteří se museli popasovat s tím, že jim scénář přidělil určitý stupeň pošahanosti.Bezva hlášky.Překlad se zapotil aby vše sedlo.Extra famozní dabing.Kvituji ,že dali dvě epizody najednou a nerozsekali to na molekuly ,aby to natáhli do aleluja.
Horké letní noci (2017)
nevím jestli jsem zmlsaná, ale čuju ,že Britové by se s tímhle tématem ,o zjančených mládežníkách ,popasovali líp.Tady stálo všechno na prd......
Žít (2022)
Nijak mě film nenadchl.Pomalý děj,který spěje hlemýždím krokem k rozuzlení: v jádru jde o špatné rodinné vztahy.
Požehnání (2021)
Vadil mi, a to silně,chaos.V poslední době se vyhledávají životy umělců, u kterých filmaři dohledali homosexualitu.Je to kvůli přitažení pozornosti na film???
První krásná věc (2010)
Další film s mým oblíbencem Mastanderou.Je pro mě zárukou kvalitní podívané .O čem film vypráví , je v anotaci nahoře.Dosti podrobně.
Nejkrásnější chlapec na světě (2021)
Myslím ,že Bjorn je jasná oběť komerce.Vyždímat a vyhodit.Myslím ,že klíčovou roli hrála jeho matka a potom babička.Viděla jsem nedávno film Slunovrat.Dokonalé psycho bez filtrů a triků .
Romantický průvodce po ztracených místech (2020)
těšila jsem se na Owena v nějaké normální roli , ale bohužel.Nuda.Jednoduchý scénář.Až primitivní a tím to šlo dolů vodou.Všechno.
Tajemství v ledu (2020) (seriál)
věž na Špicberkách.Klasicky upovídaný počin který pomalu nic nesdělil.Nelíbili se mi ani komentátoři kteří ,mnoho nesdělili ,jen pár holých vět. Konkrétně zde v tomto díle mnoho povyku pro nic.Bádat ,jak se dostala ocelová věž na Špicberky ,to fakt chtělo hlavu.
Zrod impérií: Nizozemský zlatý věk (2021) (seriál)
Velmi profesionální zpracování nizozemských dějin.Doplněné příjemnými,kultivovanými komentátory.Režie,kamera,střih i výběr událostí, kde vše souviselo se vším.Doprovodná hudba.Obzvlášť mi naskočila husí kůže když komentovali obrazy Vztyčení kříže a Položení kříže .V obou případech se jednalo o ukřižováného Ježíše.Detailní záběry na samotného mučedníky a i na osoby zainteresované kolem něj.Tyhle záběry netrvaly dlouho ,protože snímek je nabitý dějinami.A že samotní Nizozemci mají co sdělit.