Poslední recenze (15)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Vychutnal jsem si každou sekundu filmu, a až se na něj budu dívat znovu, vychutnám si ho úplně stejně a neopovážím se ani mrknout. Luxusní záležitost, která se okamžitě zařadila mezi mých Ten Top. Bál jsem se Vince Vaughna, ale teď vím, že zbytečně. Zahrál svou roli senzačně a svým humorem dokonale pobavil celý sál. O to víc byla druhá část filmu dramatičtější, když vás opět informovala o tom, v jakém prostředí se odehrává. Kdyby šlo dát deset hvězd dám deset, kdyby šlo dát sto hvězd dám sto. Jsem rád, že dobré válečné filmy neumřely spolu s Furym.
Zhasni a zemřeš (2016)
Skvělý film, bavil jsem se,bál jsem se, od začátku do konce...A po dlouhé době jsem rád, že můžu pochválit i hudbu, která se bůh ví proč u hororů tolik podceňuje a málo kdo si s ní dá opravdovou práci.
Polednice (2016)
Doufal jsem, ze mi Polednice prinese to co Ghoul nedokazal a opet jsem byl zklaman. Namisto desiveho hororu s vyzablym prizrakem, ktery unasi deti, jsem se koukal na deprimujici drama o posahane vdove a cekal kdy se zacnu konecne bat. Nebyt tech nekolika malo lekavych scen polozil bych nad oznacenim zanru "horor" otaznik.