Oblíbené filmy (10)
Sabrina (1995)
Velmi,alespoň pro mě, hezký film, krásná ,zvláštní atmosféra od začátku do konce. Pěkná hudba, V tu dobu ještě zachovalý Harisson Ford.
Rudá planeta (2000)
Nechápu nízké hodnocení filmu, jsem tu asi jediná fanynka....
Blade Runner (1982)
Velký flám (1966)
Pátý element (1997)
Piti Piti Pa (1970)
Adamova jablka (2005)
Dočetla jsem se v komentáři od jednoho fanouška, že tohle je nejlepší film století .A ještě tam hrají Bee Gees.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Který fanoušek kinematografie neviděl,nutno zkouknout. Není zde slabá chvilka.
Vetřelec (1979)
Neuvěřitelné, že je mu přes 40 let. Film, který překonal svoji dobu. Vše dokonalé.
Horečka sobotní noci (1977)
Když to proniklo sem do kin, byla jsem na gymplu a strašně jsem se do Travolty zamilovala. Možná to dnes někomu přijde jako trapárna, ale uvažte, že byly sedmdesátky. A v pokračování Staying Alive, i když to byl propadák, má Johny nejenom krásnou postavu, ale tančí opravdu profesionálně. Filmu nelze upřít pěknou atmosféru poplatnou době.