Poslední recenze (22)
Oppenheimer (2023)
Zatim nejhorsi Nolanuv film, nuda, natahovane jako stare podvazky...
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Velka bida... ale je pravda ze ja tuhle serii porad proste musim porovnavat s mistrovskym Battle Royale.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Asi jsem videl jinej film nez ostatni. No nicmene vizualne moc pekne. Vrcholem animace bych to nenazval. Ale pekne to je. Nicmene je to vice mene vizualni bordel, ktery drzi po hromade. Rychal akce strida rychlou akci, pak utrum, par bezduchych kydu(asi pro ty co musi ba WC) a pak zase vizualni bordel. Miles se chova snad jako jeste vetsi retard. Neposloucha rodice, protoze bez nej by prece mesto lehlo popolem, nicmene jakmile muze skocit za sukni do diry, tak skace a na jeho svet a mesto serepes. No uz jsem videl lepsi filmy. Je ale pravda, ze to co Marvel posledni dobou chrli za zumpu tomuhle nesaha ani po kotniky. Takze dal jsem tri, ale behem psani tomu dam asi hodne usmudlane 4. Ikdyz vzhledem k tomu, ze to proste museli rozdelit, aby vytahli lidem prachy z kapsy dvakat, necham na tech trech.