Recenze (148)
Drogy a.s. (2010) (seriál)
Skvělé, nepojaté jen jednostranně, ale obsahujíc pohled ze všech článků řetězu-od pěstitelů, přes dealery, až po policisty.
Respire (2010)
Ze začátku originální, byl jsme plný očekávání, po té se z toho vyvinula špatně natočená kravina plná nelogičností a trapných scén.
F (2010)
Na počáteční scéně se dal vystavět určitě lepší thriller, než bylo tohle obyčejné vyvražďování.
V peřině (2011)
Ale no tak, lidi, vždyť to nebylo vůbec tak špatné, aby si to zasloužilo tolikrát Odpad. Podezírám zdejší hodnotitele z nevraživosti vůči českým filmům:) Ano písničky byly trapné, děj nelogický, ale je to pro děti! 2,5* za film, 4* za to že si to tolik odpadů nezaslouží.
Balls Out: Garyho výzva (2009)
Bylo to tak blbé až to bylo vtipné...
Love (2011)
Mám rád české a slovenské filmy, obhajuji je a chválím, ale tady to nejde... nebýt nadávek a pár vtipných scén tak je ten film zralý na nevýznamnou epizodu nějakého trapného seriálu. Dobrá dobrá, pominu ty nelogičnosti, šílené náhody a voloviny a přidám procenta, za to, že je to "náš film" max 3*. ať nežeru
Šéfové na zabití (2011)
Po delší době dobrá ééémerická komedie. Poměrně málo fekálního humoru a dost vtipných situací přinesly 3,5*
Psych 9 (2010)
hodně zmatené, klišovité ( wow zneužívání, ztráta dítěte, jak orifinální), nudné, divně natočené a nekoukatelné.
Dějiny udatného českého národa (2010) (seriál)
Sice často hodně upravené, přetransformované na dnešní poměry, povrchní. ale zábavné a pro děti určitě přínosné. třeba si zapamatují alespoň něco málo
Nesvatbov (2010)
Abych to řekl hezky slovensko-polsko-rusko-klingonsko-maďarsky: šibnutý starosta pořádá jebnuté večírky a snaží sa- aby se potrtkali šecí svobodní a jemu nevymřela vesnice. Zoufalci,ale dokument zajímavý