Recenze (69)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Prvn díl byl o trochu lepší,ale i tak to bylo skvělý.Nejlepší byl asi příběh s Marvem a nancy,a ty ostatní taky dost dobrý.Atmosféra dokonalá. Marv je tady snad ještě šílenější zabiják než v jedničce,což potěší.
Max Payne (2008)
Příběh samotnej nebyl nic extra,ale byla tam jedna luxusní přestřelka se SWAT v kanceláři a taky to má dobrou atmosféru věčně zasněženýho newyorku.
Hitman (2007)
Hitman byl chladnokrevnej,dokud se k němu nepřidala ta ruska,co v něm probudila nějaký city.Podle mě by agent 47 měl být naprosto bez emocí,jako ve hře...Ale jinak to bylo docela dobrý,třeba scéna v hotelu,kdy postřílel celou zásahovku elegantně,s pistolí s tlumičem,A nebo ten souboj na meče s ostatníma zabijákama v metru,to bylo taky hodně povedený.Taky přestřelka s překupníkem zbraní a jeho bandou se mi líbila,takže akční scény nebyli špatný,ale hitmana měl hrát někdo jinej
Maturita (2013)
Totální kokotina!Vtipy jsou trapný jak ze školního časopisu a hlavní postavy jsou retardovaný hovada.Jak by se asi takový ožralí dementi mohli nabourat do systému školy???(Scénáristi si asi mysleli že Hacker může být kdokoli kdo vlastní počítač.....)prostě megadebilita-5%
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Bylo to pořádně krvavý a brutální,lepší než první díl.Nechť se každej kdo dal pod 3 hvězdy stane nedobrovolnou líhní pro vetřelce!
Diktátor (2012)
Aladeen madafaka!!
Stahovák (2009) (pořad)
Dřív kdyź sem moc neznal youtube,připadalo mi to dobrý.Ale když sem zjistil že na youtubu jsou i daleko lepší videa,a že si všechno z tohohle tv pořadu můžu najít sám už mi to moc dobrý nepřijde.
Grimm (2011) (seriál)
Tenhle seriál sleduju už od prvního dílu a baví mě.Hlavně ty nový díly jsou zajímavý.
Hercules (2014)
Bylo to docela dobrý ale chyběli mi tam nějaký pořádný krvavý SLOMO scény.Když to bylo o herkulovi,čekal sem že to bude zaměřený na těch 12 ůkolů..ale nebylo.Ale zase se mi fakt líbili ty velký hladový huňatý vlci,co byli správně bestiální a kurevsky hladový.I ten nemejskej lev byl dobrej ale mohli tam taky ten souboj s nim ukázat ůplně celej,ne?Herkules byl docela sympatickej bijec a ten jeho věčně mlčící kámoš byl spravně vyšinutej a kosil vojáky i s pěti šípama v břiše.Viděl sem asi dvě jiný verze herkula a tahle z nich byla nejlepší.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Jednička byla lepší,ale tohle je taky slušná prdel.Potěšilo mě že tam zase byl matky chtivej jones.