Recenze (78)
Kulový blesk (1978)
A dostal jste uz nekdy... no nic
Kráska v nesnázích (2006)
Hm mna to velmi nezaujalo, ked to porovnam s Romanom pre zeny, tak vyhrava ten druhy film
Výlet (2002)
Prilis mnoho problemov na tolko minut
Román pro ženy (2004)
hohoho to bola blbost :). Nic v zlom ale ked ja vacsina zien takto hlupych tak dakujem pekne. Jedine co tam za nieco stalo, bolo telo Kanoczovej ;). 40%
Účastníci zájezdu (2006)
Dobre ze som nedal na hodnotenie CSFD. velmi prijemne prekvapenie a naozaj som sa dobre pobavil. takych peknych 75%
Horem pádem (2004)
povodne som chcel dat tri hviezdicky ale kvoli tomu zenskemu komentovaniu pocas celeho filmu musim dat dve.
Volání o pomoc (2007)
Nieco tomu chybalo a netusim co :(. Inak pekny film, Sandler vo velmi zaujimavej ulohe, ktoru zvladol celkom dobre. Skoda ze emocie nefungovali tam kde sa ocakavalo a naopak prekvapili tam kde asi nemali. 80%
Samotáři (2000)
Krasne, naozaj krasne. Nezabudnutelne hlasky, zaujimavy pribeh plny emocii. Kopec srandy a hlavne ziadna nuda. Pre mna osobne najlepsi cesky film.
Horizont události (1997)
Az sa mi nechcelo verit ked som si cital komentare. Ale bohuzial to co uvidime v poslednych 15minutach sa hodi skor na filmy ktore zvyknu mat hodnotenie pod 30%. Ale prva hodina aj nieco je uzasna. Strasidelna napinava.. skoda ze to nevydrzalo.. 65%.
Simpsonovi ve filmu (2007)
U mna skor sklamanie.. parkrat som sa zasmial a dost :(. Skoda trailer vyzeral uzasne.. A skoda ze SpiderVepr nas opustil tak rychlo mohla byt sranda :)(