Recenze (3 424)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Opulentni podivana, kterou Scorsese pretavil do triapul hodinoveho strhujiciho kinozazitku. Kdybych na to koukal domu, trvalo by mi to tak ctyri-pet veceru a asi bych to odzyval. V kine na jeden zatah to ale vyzni jako presne tak, jak si martin usmyslel. Jako monumentalni filmove dilo.
Rick a Morty - Air Force Wong (2023) (epizoda)
Morty je v pozadi a tentokrat se jeho nezamenitelnou dynamiku, co ma s Rickem, snazi nahradit prezident. No, zabava to je, vtipne do toho jeste vstupuje treti strana terapeutka. Ale tesim se na klasicke Rick a Morty duo.
Synchronic (2019)
Fajnove scifko, ktere si hraje s mym oblibenym tematem cestovani v case. Prvni pulku se velmi zrucne buduje hutna a bezutesna atmosfera pomoci dvou zachranaru a jejich drsne naplne prace no a potom zacne konecne sranda se skakanim do jinych casu. Ke konci mi trosku vadilo, ze pravidla nebyly uplne jasne definovana a finale mi diky tomu neprislo uplne domyslene. Ale jinak jsem se bavil.
Beckham - Výkop (2023) (epizoda)
Vzdycky jsem miloval silne sportovni pribehy. Nemam ale moc rad vztahove pribehy. Je mi jasne, ze v Beckhamove pripade to jde ruku v ruce a nejde vypravet jedno bez druheho. Nastesti sport v prvnim dile prevladal a ja ztracel pozornost jen minimalne.
12:01 (1993) (TV film)
Muj oblibeny namet tentokrat v levne a celkem nedotazenem podani. Humoru jsem si nevsiml, za to tu ale mame automobilovou honicku. Kdybych nebyl ulitly na timeloop koncept, tak o ten film ani nezavadim a o nic bych asi neprisel.
Astronaut (2022)
Skoda, ze to neni true story, moc bych si pral aby to byla true story. Mohl by, prosim, z toho nekdo udelat true story?
Něco je v hlíně (2022)
Celkem zajimave a temer unikatne odvypravena mysteriozni hricka. Docela zrucne se Bensonovi a Moorheadovi dari budovat atmosferu, ale s postupujici stopazi vyjde na povrch, ze se pribeh potaci odnikud nikam.
Rick a Morty - Past na Jerrickče (2023) (epizoda)
Dobry dil, ktery si zase nachazi novy zpusob, jak exploitovat toxicky vztah Ricka a Jerryho. Sranda to byla.
One Piece (2023) (seriál)
Extremne zabavna podivana, kde si oblibite kazdou postavu. Puvodni anime jsem nikdy nevidel, ale do hrane verze jsem se dostal hned. Vsichni tu jsou sympataci, je to vizualne vymazlene, s fajnovou hudbou a velmi prijemnou akci. Je to sranda, je to napinave, je to proste zabavne od prvni epizody do posledni.
One Piece - Nejhorší v celém východním moři (2023) (epizoda)
Skvele zakonceni. Bude se mi po vsech styskat. Snad si s druhou serii Netflix pospisi.