Recenze (3 394)
Neporazitelný - Myslel jsem, že jste silnější (2024) (epizoda)
Uff, čekal jsem něco jiného. Dostal jsem něco mnohem ale mnohem silnějšího.
X-Men '97 - Motendo / Život a smrt – část 1 (2024) (epizoda)
Půl hodinová epizoda rozdělená na dvě části? A druhá část je jen první část většího celku? Ok...
Králíček Jojo (2019)
Taika snad poprvé zpracovává opravdu vážné téma, ale jeho silly humor mi tu úplně nesedí. Chvílemi jak kdybych sledoval dva odlišné filmy.
Šógun - Než vyhasne tyčinka (2024) (epizoda)
Fandil jsem synkovi, aby se ukázal, aby vyhrál svou první bitvu...
The First Slam Dunk (2022)
Uff, tak jsem právě dokoukal dvouhodinový animovaný film celý o jednom basketbalovém zápase. A to ani nemám basketbal v lásce! Co ale v lásce mám je napětí a silné lidské příběhy a tojo je tento film plný.
Hrozba smrti (2024)
Nikdy mě nenapadlo, že to u tohohle filmu řeknu. Ale McGregorova postava tu byla úplně zbytečná. Magnussenův záporák by fungoval lépe bez něj a navíc Connor je opravdu špatný herec. Kdyby se radši věnoval přípravě na zápas s Chandlerem.
Velká Fermatova věta (1996)
Miluju silné lidské příběhy. A když se odehrávají na poli vysoké matematiky? Jen lépe.
X-Men '97 - Z ohně zrozená (2024) (epizoda)
No? Nečekal jsem, že to bude až tak temné.
Šógun - Dámy vrbového světa (2024) (epizoda)
Epizodka v bordelu mě úplně napětím k obrazovce nepřikovala.
Neporazitelný - Nikam nejdu (2024) (epizoda)
Vypadá to zase na explosivní finále.