Recenze (3 394)
Vládcové nebes - Část devátá (2024) (epizoda)
Jestli má nějaký seriál právo na takové porce patosu a bromance, tak je to Masters of the Air.
Šógun - Osmero hradeb (2024) (epizoda)
Ten gore na konci? Kdybych byl Palpatine tak řeknu: A surprise to be sure, but a welcome one.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Paráda. Po všech stránkách mě to baví a užívám si to.
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Jak to bohužel často bývá, v druhém díle nedošlo ke zpomalení děje. Je to stále pecka.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Tak dlouho odkládám přečtení Clavellovy knihy až natočí televizní a podle prvního dílu vysoce kvalitní adaptaci.
Vládcové nebes - Část osmá (2024) (epizoda)
Další díl a další porce nových charakterů... Ale je to stále nadprůměrná zábava.
UFC 299: O’Malley vs. Vera 2 (2024) (pořad)
Myslel jsem, že Chito bude více vzdorovat a definitivně tím dá sbohem té úsměvné nule, na které si Sean furt tak trvá. Ale holt Seanův distance management a footwork byly hodné šampiona. No a Dustin? To byla také krása.
BlackBerry (2023)
Já si celou dobu říkal, kdo natočil tuhle svižnou pecku. A on je to Matt Johnson autor mé oblíbené Operace Avalanche. Jen tak dál. Moc se těším na jeho další režijní počin.
Griselda - Dáma přichází (2024) (epizoda)
Slušný úvod do drogové retro gangsterky. Uvidíme, jak moc to bude sdílet kvality se Zjizvenou Tváří a podobnými peckami.
Argylle: Tajný agent (2024)
Je to docela zábavná dvou a čtvrt hodina. Ale na lepší hodnocení Vaughnovi chybí rating R a soudnost. Zdánlivě nekonečný příliv twistů mi ještě přišel žánrově on branda i docela roztomilý, ale ta přemíra greenscreenů a hloupá přepjatost ve mě občas vyvolávala jen kroucení hlavy. A btw. o wtf scéně roku je letos rozhodnuto brzy. Obtloustlá Brice krasobruslící a kydlící záporaky už nic nemůže překonat.