Recenze (3 411)
X-Men '97 - Úsvit svobody mutantů (2024) (epizoda)
Pořád mě to baví. Klidně bych šel s hodnocením o hvězdu výš. To by ale Magneto nesměl mít na sobě ten nejohyzdnější kostým, co jsem viděl za dlouhou dobu. S tím může do Modré Ústřice ne do X-Menů.
Šógun - Podvolen cizí pěsti (2024) (epizoda)
Všichni hrajou 4-d šachy a já se toho nemůžu nabažit.
X-Men '97 - Ke mně, moji X-Meni (2024) (epizoda)
Tohle vypadá opravdu nadějně!
Mon crime (2023)
Fajn veselohra. Nenadchlo mě karikaturní pojetí Paříže 30. let stejně jako mě neurazilo zpracování současných témat.
Krvavá stovka (2024)
Bez Masters of the Air bych nad tím mávl rukou. Ale jako dodatek k tomu seriálu to funguje skvěle.
Neporazitelný - Asi vás to překvapí (2024) (epizoda)
Asi vás to překvapí? To je opravdu vhodný název, překvapilo mě to.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Masters of the Air ze své podstaty trpí neustále se točícím rosterem hlavních postav. Ale díky skvělému castingu a chytrému vyprávění si i na malém prostoru s nimi můžeme jakýs vztah vytvořit a seriál funguje. Je vidět, že do toho nějaké prachy zahučely, letecké mise jsou parádní. Kouká se na opravdu dobře. Zase bych si za pár let dal ve stejné formě další střípek z ww2.
Vládcové nebes - Část devátá (2024) (epizoda)
Jestli má nějaký seriál právo na takové porce patosu a bromance, tak je to Masters of the Air.
Šógun - Osmero hradeb (2024) (epizoda)
Ten gore na konci? Kdybych byl Palpatine tak řeknu: A surprise to be sure, but a welcome one.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Paráda. Po všech stránkách mě to baví a užívám si to.