Recenze (300)
Revolta (2017)
Refuse...Resist
Zdivočelý svět (1988)
Pri pozerani som si myslel ze film je nejakeho 76teho mozno este trochu starsi. Ked som sa dostal k hodnoteniu bol som dost prekvapeny ze film je v lastne z 88meho. Kazdopadne dost zmetena blbina s celkom funny postavami...aj ked doteraz neviem ako sa k nim tolko ludi z nicoho nic pridalo...asi som pri tom nemal podriemlavat
Oltre il guado (2013)
VIdene za dazdivej noci v prazdnej izbe(iba postel a notebook kedze sa chysta prerabka v dome):) Lepsie nacasovanie na tento horor ani nemohol byt....a vsetkym odporucam pockat si aspon na tu dazdivu noc ked uz nebudete cakat na prerabku domu:) K filmu uz asi bolo povedane vsetko..ano je to komorne, skoro nic sa tam nedeje...ale aj tak zaujme. PS: Kedze sa tam ani mco nehovori aj tvorca tituliek to mal lahsie
Lovec démonů (2016)
Mne sa to pacilo..fajn zapletka...myslim ze ja celkom originalna.Kam mi pamet siaha nevidel som nic podobneho.DOstal som to co som ocakaval...rubanic a sekanic je dost....a niesu mimo zaberu a dolph je tiez v pohode.
Inkarnace (2016)
Najhorsie je ze takyto film za 5 korun si na seba v kinach zarobi bez problemov(resp zisky bude x nasobne)...a nadalej nas budu krmit dalsimi a dalsimi "Horor Movies". ALe zase na druhu stranu ked to skusia 10 krat aspon jeden dobry horor snad pride
Revoluce (2012) (seriál)
Tolko rukojemnickych "dram" v jednom seriali som este nevidel. Necudujem sa ze to zrusili po 2 seriach. Pozerat iba ako podmaz pri upratovani alebo pri praci
Smrtelná kořist (1987)
Velmi tazke ohodnotit. Jedine moznosti su 5 alebo odpad....Kazdopadne sa cudujem ze mi tento skost unikal tolko rokov ale viem ze keby som ho videl v rannom detstve tak by som bl asi vo vytrzeni:) Strasna zlatanina kde vacsina zoldakov striela od pasu..vela drsnych hlasiek....dam za 5 lebo pretoze toto fakt treba vidiet
Cabin Fever: Family Friendly Version (2004)
Zostihana verzia cabin fever na PG-13. Celkom som sa pousmial..dobry napad:)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nepoznam vela filmov na ktore tak dobre pasuje fraza "Guilty pleasure" ako na Mad Maxa. Cely film je jedna velka akcna scena.Odporucam
Pyramida (2014)
Tak tento film prinasa iba bolest a utrpenie....pre divaka.