Recenze (300)
Anon (2018)
Ako keby som sa pozeral na dalsiu cast Black MIrror...taku tu priemernu za 3
Future World (2018)
Mila Jovovich a Snoop dogg boli super..inak film jedna velka sialenost a hlupost
Mladí zabijáci (2018)
Je to velmi pritiahnute za vlasi a ten koniec je totalne uleteny...ale celkovo dost originalne. Na jedno pozretie urcite nesklame
Piercing (2018)
Nudne a divne...skor tak 1 a pol hviezdy za retro styl...
Plán útěku 2 (2018)
Mne to strasne pripominalo pokracovanie KOCKY....tusim sa to volslo hypercube. Tiez to je prekombinovane... mato akoze super scifi technologicke vychytavky...ale vysledok bieda.Este tam aj hra ukrivdeny mma fighter Tyron "victim" Woodley:)
Smrtelné stroje (2018)
Nechapem ako na toto niekto vysolil 100 miionov americkych dolarov. Co cakali? egrese(po nasom kosmacke)? Divny namet, divne postavy.....celkovo trapne
Vadí nevadí (2018)
Uz davno som nevidel horor kde parti mladych ide vypit...
Živí mrtví: Počátek konce - ...I Lose Myself (2018) (epizoda)
Strasne ako aj cela 4ta seria...
Conor McGregor: Notorious (2017)
MMA sledujem uz nejaky ten rok a conora som prvykrat zaregistroval ked Na moje prekvapenie porazil Maxa Hollowaya ktoreho som povazoval za buducu hviezdu UFC(momentalne Sampion Featherweight). Pozrel som si nejake Conorove stare zapasi a hovorim kamosom v krcme co tiez MMa sleduju ze tohoto si pametajte...ten to moze dotiahnut daleko. Popravde som neveril ze niekedy moze byt Sampion kedze Featherweight bola a je dost nabita divizia ale prekvapil ma znova:) Teraz k dokumentu: Ako hovorim poznal som celu Conorovu put v UFC takze ma tam nic moc neprekvapilo.Tesil som sa na zabery zo zakuliasia a z treningov. PS1: podala mna mal byt druhy zapas s Natom remiza PS2: Posledny zaopas Conora mimo UFC bol s nasim Ivanom Buchingerom ktoreho tiez zlozil KO a aj sa tie zabery mihli v tomto dokumente
Errementari (2017)
Ja som zial videl anglicku verziu co si myslim dost ubralo na autenticite:( Inak je to taka rozpravka v celkom fajn prostredi.Slabe 3 hviezdy