Recenze (60)
28 dní poté (2002)
Den trifidov trosku inak. Pomerne slusny film.
Dožeň, co se dá! (1999)
Takyto Fallout by napisal P.K.Dick keby namiesto amfetaminov fical na Prozacu.
Racek Jonathan Livingston (1973)
Jediny film ktory ma vo filmovom klube dokazal uspat. Dve hviezdicky za to ze ma zobudili az na konci.
Profesionálové (1977) (seriál)
skvela hudva, skvele zapletky, krasne auta, dobre prevedenie, kvalita za 5*.
Díky za každé nové ráno (1994)
Skvely film, dokonca Ivanka v roli stredoskolacky neposobila uplne neuvereitelne. Ku koncu to trosku stratilo drive, ale scena ako Ivana prebera otcove chvilami nenavidene vlastnosti je skvela. P.S.: otec bol perfektny!
Coach Carter (2005)
...nebudete prznit hru ktoru mam rad svojimi frajerskymi sposobmi... --Carter Chvilami su tam hlasky ktore by sedemnastrocny chalanisko z vlastnej hlavy nedal, ale inak velmi prijemne spraveny film. A to hovori clovek ktory sportove filmy velmi nemusi...
Deník Bridget Jonesové (2001)
Do polovice som sa snazil zistit o com to je a od polovice som sa snazil vydrzat ako ta blbost moze nakoniec dopadnut. Strata casu.
Pásla kone na betóne (1982)
Masterpiece! Podla mna jeden z najlepsich nasich filmov. Ide z toho taka nejaka poeticka odovzdana clivota.
Horizont události (1997)
Dobry namet, alienovsky sposob zobrazovania zla len v naznakoch a ako keby na okraji zorneho pola. Zaver trochu prepaleny, ale aj tak je to jeden z najlepsich hororov co som videl.
Hledá se Benji (1987)
Pes neposobil stratene, nepozeral mimo zaber, proste majstrovska praca cvicitela a velky talent psa. Zatial jednoznacne najlepsi film so psom co som videl.