Recenze (41)
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Když nastoupíte do práce v TV Nova, tak v rámci benefitů dostanete přihlašovací údaje na čsfd. A jako součást práce musí každý zaměstnanec povinně kladně hodnotit všechno z novácké produkce. A kdo ještě přidá pár “odpadů” na konkurenční díla, ten dostane na konci měsíce malou prémii. Další velmi podařená ideologie z dílny Voyo Original.
Mise nový domov (2016) (pořad)
-Terezo, překročili jsme rozpočet o 600 tisíc. -Tvl Pepíno, to určitě zvládneme. Hlavní je, že budeme makat s láskou. Já někomu zavolám…. Pomohl nám přítel z jedné realitky. Vždy je krásné, když máte komu zavolat. A to i v životě… aneb když potřebujete zvracet, stačí si pustit tohle předojemnělý dílko.
Vánoce v hotelu Riviera (2007) (TV film)
Skrz naskrz průměrná komedie, ale celkově příjemná a ve výsledku vlastně fajn.
Neskutečná Anna (2022) (seriál)
Nikdy jsem nepochopil, proč je Shonda Rhimes tak přeceňovaná. A nechápu to ani teď, seriál je neuvěřitelně líně napsaný. Takže novinářka odhaluje Annin život? Ale no tak! To je přece tak prvoplánový, laciný a líný! Postavy novinářů jsou extrémně otravný a děj se soukromím novinářky mě vůbec nezajímá. A postava Anny? Hrůza, tak nesympatickou postavu jsem dlouho neviděl. Vše se jí děje ohromně jednoduše, náhodně a vše musí být natočeno jako že cool. Dialogy typu “-Kdo opravdu jsi? -Teď o tom nechci mluvit.” A samozřejmě tam musí být pocítit téma žen proti mužům. Tolik promarněného potenciálu se skrývá v opravdovém příběhu, že by to dokázali Terence Winter napsat a Scorsese natočit o sto procent líp, i kdyby zrovna frčeli na metakvalonu.
Pan profesor (2021) (seriál)
Hrozný, hrozný, hrozný… Vše špatné, co tu ostatní píšou, je bohužel pravda. Opravdu nechápu několikavteřinové hudební úryvky, které jsou některé více známější, popové, vážné, soundtracky a tak dále. Hlavně je jich během jednoho dílu asi 150 a v drtivé většině jsou naprosto mimo. Tvůrci to asi viděli někde v zahraničí nebo co (mrk mrk).
Pianista (2002)
Doufám, že tohle dávají v německé televizi při každé příležitosti.
Ledviny bez viny (2022) (TV film)
Česka televize by se opravdu měla zamyslet nad současnou dramaturgií, protože tohle je jejich už několikátý přešlap. Tolik talentovaných scenáristů by chtělo dostat šanci v televizi a ČT místo toho dá přednost vyčpělým Hřebejkovi & Jarchovskému nebo si objedná rovnou čtyři filmy za rok od slizce nevtipných Vejdělka & Epsteina.
Muž, který zabil Dona Quijota (2018)
Po celou dobu filmem prochází pocit, že by bylo lepší, kdyby ho Gilliam nikdy nedokončil. I přes to, že to je dobrý film.
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Česka televize by se opravdu měla zamyslet nad současnou dramaturgií, protože tohle je jejich už několikátý přešlap. Tolik talentovaných scenáristů by chtělo dostat šanci v televizi a ČT místo toho dá přednost vyčpělým Hřebejkovi & Jarchovskému nebo si objedná rovnou čtyři filmy za rok od slizce nevtipných Vejdělka & Epsteina.
Bourák (2020)
Trapná režie, trapný scénář, trapné herectví. O to zarážející, že všichni z tvůrců patří mezi českou špičku. Že by se blížil konec jejich kvality?