Recenze (1 143)
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Vážně nevím jestli 3 nebo 4.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2024) (epizoda)
Nejhorší epizoda.
Duna: Část druhá (2024)
Není to 100%, ale 5 hvězdiček si to jako "biják" rozhodně zaslouží, včetně návštěvy kina.
Gentlemani (2024) (seriál)
Ve třetí třetině došly síly i na to, že je to jen čistá zábava a tak k tomu přistupuji.. A konec prostě slabý, odbytý.
Griselda (2024) (seriál)
Tohle je vážně slabý, a hezky to tady vystihl uživatel "Sharlay".
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Strašná scénáristická levácká sračka. Vlastně by to mělo dostat odpad. Jediné k čemu je tohle dobré, že ordinérní publikum může Michelle Keegan navést sem -Brassic (seriál) (2019)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Tahle sérié tak nějak kopíruje Gaussovu křivku.
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Nevím jak je to v knize nebo v čínském originálu, ale překládat Wallfacer jako Meditátor je debilita.
Ripley (2024) (seriál)
Natahované, plytké, samoúčelné něco, které doufá, že se schová za černobílé něco.
Shardlake (2024) (seriál)
Nudné a předvídatelné.