Recenze (1 144)
O mě se neboj - Pořád spolu (2022) (epizoda)
Hudba od pana Davida Solaře je na hranici plagiátu a prosté zlodějiny.
Ztracený transport (2022)
Respektuji právo každého umělce zvolit si vyprávěcí prostředky, ale osazenstvo toho deportačního vlaku vážně vypadá jako nějací víkendoví výletníci a přitom jsou mininálně už rok mimo domov - snad víte co myslím.
The Virtues (2019) (seriál)
Již mnohokrát popsané téma zneužívání dětí stojí za zhlédnutí díky hereckému představení Stephena Grahama a výbornému scénáři. Někde na hraně 4 a 5 hvězdiček.
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Jako velké pozitivum vidím to, že to všechno bylo "jen" na šest dílů. Být to na osm, nebo víc, tak se to rozplizne. Takhle celý seriál působil kompaktním dojmem, bez přebytečné vaty.
Ridley (2022) (seriál)
Totálně průměrná série britské krimi, kterou zazdil poslední díl série, ale zase potvrdit demenci některých zdejších recenzentů.
Sherwood (2022) (seriál)
Z mého pohledu po delší době britská minisérie, která má tak nějak hlavu a patu, a smysluplné herecké podání. Asi je to spíše na 4 hvězdy, ale když si tak procházím jakým kusům jsem je letos dal, tak si tohle zaslouží trochu mírné nadhodnocení. 85%
Děvka (2011)
Jo, natáčení si asi užili, ale jinak je to strašně slabé.
Zlé sestry (2022) (seriál)
Váhal jsem mezi 3 a 4 hvězdami. Puťka Anne-Marie Duff a tyran Claes Banga jsou zahrány přesvědčivě a byla radost se na to dívat, u ostatních už je to o třídu horší.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Herecké výkony přímo k uzoufání a místa za hranicí trapnosti. K ostatnímu nemám sílu a čas se vyjadřovat.
Zátopek (2021)
Ano, na české poměry nadprůměrný film, ale to mi prostě nestačí.