Recenze (1 153)
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Hnus, ale nevydržel jsem než 15 min, tak nevím, zda mám vůbec hlasovat.
Jeden musí z kola ven (2011)
Velmi dobře zpracovaný film, když si člověk uvědomí, že natočit dnes exteriéry Evropy 70 let. je už asi zhola nemožné, Zástupy výborných herců - každý si prostě rád zahraje ve špionážním kusu. Ale stačilo jednou na 100% už film nemám potřebuje shlédnout znovu. A to je myslím málo, a proto mohu dát max 75%.
Amadeus (1984)
Velmi nadprůměrný kus, ale rozhodně ne to nejlepší od Formana. Nemohu dát 5*
Johnny English se vrací (2011)
Pobavil jsem se a to myslím u takového filmu naprosto postačí.
Muži v naději (2011)
No, takouvou šmíru, aby člověk pohledal. Nemívám ve zvyku užívat hodnocení "odpad", protože na takové kousky nevydržím do konce. Včera jsem vydržel, stále jsem doufal, že něco přijde, ale byl to jen ryzí vejdělek.
Zkrocení zlé ženy (1967)
Velmi dobré, ale něco tomu chybí. 75%
Requiem za sen (2000)
Nádherný silný film.
Ali G Indahouse - Film (2002)
Skvělý kousek. Včera jsem na COOLu vidět po čase znovu a na mých 5* nehodlám nic měnit.
Sherlock (2010) (seriál)
První série je vskutku výtečná a zaslouží si aktuálních 91%. Bohužel druhá série má díl po dílu sestupnou tendenci a třetímu dílu z druhé série bych samostatně dal max 70%. Tak jsem na pochybách, zda ponechat pět hvězdiček z loňského roku. Třetí série z ledna roku 2014 včetně vánočního speciálu už jde směrem dolů, ale zatím ponechávám celkových pět hvězd. Update 2016 - Bohužel po začátku 4. série musím jít okamžitě s jednou hvězdičkou dolů.
X-Men: První třída (2011)
Můj první X-menovský film, zatím jsem byl nedotčen. A musím přiznat, že to byla příjemná zábava a inspirace shlédnout i předchozí kousky. Ale na pět hvězdiček tomu něco chybělo. Nebo možná tam bylo navíc.