Recenze (1 139)
Spojenec (2006)
Výborné, ale má to jeden malý háček, který pochopíte až dokoukáte... :-)
Thor: Ragnarok (2017)
Kdyby šly do světa jen takové "masovky" bylo by nám lépe...
Manželské etudy po 35 letech - Ivana a Václav (2018) (epizoda)
Tak tohle jsou konečně Manželské etudy nomen omen. Respekt. "Paní Spáčilová nám dala 75%."
Three Girls (2017) (seriál)
Skvělá práce s dětskými herci.
Zvětšenina (1966)
Ta kamera je prostě....
The Punisher - Gunner (2017) (epizoda)
Ano, zatím nejlepší epizoda.
Koruna - Paterfamilias (2017) (epizoda)
Souhlasím s Eleanor05.
Koruna - Beryl (2017) (epizoda)
Po trochu "slabším" rozjezdu konečně...
Fauda (2015) (seriál)
1. sezóna - Zatím to nejlepší co jsem letos v sériálové kategorii viděl. Autentické, svižné, minimum příběhové vaty, naléhavé a občas dokonce i vtipné. A přitom to zjevně ani nemuselo stát moc peněz. 95%/ Update 8.8.2018 - 2. sezóna - Trochu jsem se obával toho, když seriál koupil Netflix, že půjde už jen o další "těžbu" příběhu, která spíše jen pokazí dojem z první série, jak tomu často bývá, ale ustáli to. 90%/Update 27.4.2020 - 3. sezóna - Už více vaty než v předchozích sezónách, což na jednu stranu může někomu vyhovovat, ale místy ztrácí série své tempo. Navíc jakmile někteří z herců dostanou větší prostor pro hraní, tak se bohužel ukazuje jaká jsou to herecká polena. Bohužel sezóna ztrácí místy i vtip a to díky velmi špatným oficiálním českým titulkům od Netflixu, které velmi pravděpodobně překládal někdo otrocky z angličtiny, po proklikání 2 dílu musím konstatovat, že je snad věrnější ruská verze netflixových titulků. Škoda. 80%. / Update 4. sezóna - Po prvních dvou rozvleklých dílech to zase dostane svoje dřívejší tempo z 1. a 2. řady, které bohužel klesá někde okolo 8 dílu, ale naštěstí se 11. a 12. vracíme zase zpět. Celkově někde na hranici 4 a 5 hvězd. A velmi se zlepšily netflixovské titulky.
Ashes to Ashes - Charity Begins At Home (2008) (epizoda)
Nejlepší díl této série.