Recenze (1 143)
Jedna noc - Něžná svině (2016) (epizoda)
Zatím je drženo tempo a nálada z první části.
Jedna noc - Pláž (2016) (epizoda)
Parádní začátek.
Švadlena (2015)
Skvělá australská ženská práce.
Policajt nebo rošťák (1979)
Čumím jako pako, že jsem tento film ještě nekomentoval. Takže dnes viděno celé asi po desáté v životě a pořád to baví (O jakém filmu to dokážete říct vy?). Také díky geniálnímu dabingu. A nesmrtelné hlášky typu: " Vidíš a kvůli tomuhle jsem odešel od policie."
Kfulim (2015) (seriál)
Osvěžující milé překvapení. Navíc rozpočet si myslím nemusel být nějak závratný. Ale točit u nás něco o fungování českých tajných služeb.... Záměrně se nevyjadřuji a nezmiňuji děj, protože by to nebylo nic jiné než spoilerování,ale drobné vyhrady bych měl. Nicméně celkově za 90%.
Gomora - Série 2 (2016) (série)
Na rozdíl od první série viděno s titulky a rozhodně to všem doporučuji. Po počátečních obavách maximální spokojenost.
River (2015) (seriál)
Jednoznačně nejlepší britská mini-krimi-série roku 2015.
Mum (2016) (seriál)
Taková nenápadná perlička je tenhle seriál.
Grimsby (2016)
Smáli jsme se až nám tekly slzy. Díky.
Přeber si to (1999)
Ani po 16 letech není důvod na hodnocení něco měnit. Skvělé hlášky.