Oblíbené filmy (9)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
- co napsat? Znám knížku, znám rozhlasovou hru, znám televizní seriál. A vše, co mi stačí k radosti, je v tomhle filmu obsaženo. Já vím, že to nemá moc souvislý děj a možná je to trochu zmatené. Ale copak je tenhle svět pro někoho srozumitelný? Miluju vše, co se týká STOPAŘOVA PRŮVODCE PO GALAXII. A rozhodně nepovažuji tohle hodnocení za objektivní. :o)
Amélie z Montmartru (2001)
- prozatím neznám romantičtější film. Protože každá láska, kterou musíte dlouho hledat a trošku se kvůli ní i trápit, je ta pravá. Tenhle film mě pohltil od začátku do konce. A mimochodem, nemám rád: smrad z ryb, když někomu sjede nehet po tabuli, dlouhé telenovely. A miluji: cokoli z brambor, škrábání na zádech, a když mám delší dobu volno, tak vylepšování našeho bytu.
Světáci (1969)
Klasika, která se pro mě nemůže ohrát. Dobrý nápad, skvělé herecké výkony. A pokud je pravda, že velká spousta scén je improvizace, tak tedy klobouk dolů před všemi herci a herečkami. A i když tu a tam prosvití trochu toho socialismu, odpouštím, protože "u drůběže se to smí".
8 žen (2002)
8 žen uvězněných v domě s mrtvolou muže – obrovská příležitost rozehrát spoustu neuvěřitelných situací. A tomuhle filmu se to daří do puntíku. Je až neuvěřitelné, jak mohl režisér ukočírovat tolik hereckých osobností najednou, aniž by jedna vyčnívala na úkor druhé. Hudební vstupy jsou skvěle vymyšlené a film obohacují o další zajímavou dimenzi. Prostě parádní počin mého oblíbeného režiséra.
Moulin Rouge (2001)
waw! Tady mi nezbývá než pět hvězdiček. Nejkrásnější kýč mého života. Ta atmosféra, ty písničky, ty výstupy :o). I Love Moulin Rouge.
Muž na Měsíci (1999)
Milenci ze severního pólu (1998)
Akta X - Film (1998)
Jakožto velký fanda seriálu nemohu jinak než pět. Pro mě to má prostě grády i na velkém filmovém plátně. Až jsem byl překvapen, protože jsem čekal, že film bude jen působit jako dvě epizody smíchané dohromady. Ale stal se naprostý opak.