Oblíbené filmy (10)
Slavnosti sněženek (1983)
Motýlek (1973)
Big Lebowski (1998)
Babettina hostina (1987)
Čelisti (1975)
Vetřelec (1979)
Film na který se můžu dívat se zaujetím i každý rok. Nenáročný dějově, zato velkolepý atmosférou, hudba, kamera, herci... Nechybí ani sexy vsuvka v podání Sigourney, při převlékání v modulu. Když uvážím rok natočení je to naprosto geniální včetně dobrých efektů. 93%
Matrix (1999)
Originální pointa s dobře vybranými herci, líbí se mi i digitální zpracování , je na pár detailů reálné, i herec vyroste v hrdinu. U mě za originalitu 95%.
Lepší už to nebude (1997)
Věc (1982)
Poprvé jsem to viděl v kině. Stereo a titulky. Zůstali jsme s klukama sedět na závěrečný titulky asi deset vteřin beze slov s otevřenou pusou. Viděl jsem to znova až nedávno, když to natočili nulku? Reálně natočený a myslím že ani teď ty efekty nevypadaj špatně. Vynikající John Carpenter. 95%. Nesledovat se psem ;-).