Recenze (2 314)
Červený traktůrek (2004) (seriál)
Absence humoru a nadhledu zde silně chybí-hlavně pro odrostlejší publikum. Ale jako podívaná pro batolata a prcky je to skvělé a hlavně poučně-práce v zemědělství je fajn:-)
Hodinu nevíš... (2009)
Souhlasím s Webbem. Jen mě zde silně chyběla větší propracovanost postav, jenž zde vycházejí v celkovém součtu hodně ploše-výjima doktora v podání Ivana Fraňka. Hodinu nevíš je český nevšední film v moderním hávu, jenž byl zbytečně moc uspěchán, aby lidé pojem heparionový vrah ještě trošku znali.
Balada o zeleném dřevu (1983)
Moc se mě to nelíbilo. Nadruhou stranu jsem byl Bártovou imaginací pohlcen a ikdyž mě tato Balada moc nebavila, nemohl jsem od ní odtrhnout oči. Zvláštní.
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
Nemám rád reality show, ale toto je dobrý nápad. A mezi reality blbostma s celebritama je toto asi nejpodařenější co vzniklo. Steven Seagal po dlouhé době vlezl do něčeho, za co se numusí stydět ani před sebou, ani před diváky a vůbec ne před Budhou.
Pýcha národa (2009)
Nebýt Hanebných panchartů tak opravdu neví, co bych si o Pýše národa mohl tak myslet (snad to, že Eli Rotho si asi rád hráje na nácka, byť má ksicht výstavního obyvatele gheta v Polsku v roce 1942:-)). Takto to beru jako bonbonek skvělého filmu a důkaz, že Tarantino má svého psíka Rotha opravdu rád a snaží se ho co nejlíp prostrčit k režírování. Takže Pýcha národa je prakticky filmem o jejich nesmrtelném přátelství, které snad nedopadne jak kamarádičkoství Hitlera a Röhma-http://cs.wikipedia.org/wiki/Ernst_R%C3%B6hm
Letadélko Jimbo (1986) (seriál)
Seriál pro nejmenší, jenž je ve své oblasti zcela průměrným. Čtvrtou* dávám za elekktrizující úvodní znělku, která mě vždy dokonale po ránu nakopne.
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
V dětství mé oblíbené sci-fi. Bohužel v paměti mě uvázlo jen to pozitivní, tak opravdu netuším, jak bych ho dnes vnímal doopravdy (což se mě stalo i u spousty jiných takových snímků), proto méhodnocení berte s nadhledem.
Remington Steele (1982) (seriál)
Na ranná 80tá léta příjemný oddechový seriál.
Případ pro začínajícího kata (1969)
Nevím, nejsem si jist, nechápu. Kdokoliv by po mé maličkosti chtěl říci o čem to je, co si o tem myslím, odpovím to čím jsem začal tento komentář. Bravůrní režie a kvalitní herecké výkony (mě se nejvíce líbil básník Husák co neví, co má říci před svou popravou) mě nedovolují dát méně jak ****. Bohužel film je určen pro úplně jiného diváka, než jsem já. Nevím. nejsem si jist, snad...ne, to né. Nízkost mého intelektu nedovolí k uchopení a pochopení tohoto snímku.
Pomsta šprtů 2: Šprti v ráji (1987)
Viděno v dětsví a hrozně jsem se u toho zasmál a skvěle se bavil. Ale opravdu nevím jak bych to hodnotil dnes.