Recenze (134)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Pět hvězd je zcela zasloužených
Fanoušci (2009)
Super
Dolanův cadillac (2009)
Skvělá Kingovka
Jason Bourne (2016)
Skvělý. Nezklamalo. Dík
Jako ty (2015)
POZOR ❗ ASI OBSAHUJE SPOILER!!!! Úžasné a nádherné! Já jim to tak přál! Cítil jsem to s nima. Sakra tenhle film mě dojal a dostal víc, jako cokoliv.
Ghoul (2015)
Dobrá práce. Jen mě štvalo ta skepse hlavních postav. Jinak duchařina na úrovni. Dík. 75%
Zlověstné ticho (2007)
Moc se mi líbí filmy ve spolupráci Jamese Wana a Leigha Whannella.
Sirotčinec (2007)
Skvělý film! Díky
Klub sráčů (2000)
To je dobře ujetý :D
Proti větru (2011)
Díky 😢