Recenze (134)
Strašidelný dům (2003)
Supr podívaná. Moc hezký film :)
Rohy (2013)
Dobrá práce
Uvnitř mé hlavy (2013)
Zajímavý počin
Predátoři (2010)
Moc pěkný. Predátoři (až na pár připomínek) jak se patří :)
Posel budoucnosti (1997)
Po Vodním světě další brilantní jak herecký tak režisérský výkon Kevina Costnera
Labyrint: Útěk (2014)
No ty blaho, celejch 114 min. sem byl napnutej jako kšandy. Parádní předloha! Těšim se na pokračování.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Vynikající česká klasika. Komedie jak se patří! 😁
Umění lhát (2009)
Originální, vtipný a velmi povedený
Jsem číslo čtyři (2011)
Líbivé
Noc je ještě mladá (2011)
Hezké pokoukání