Recenze (460)
Danielův svět (2014)
4,5 // hodně zásadní dokument, docela mě zajímá, jak toto téma zpracovávají ve světě (edit: prý nezpracovávají)
Gottland (2014)
86 400: vizuálně zajímavé / Panenství Lídy Baarové: strašně slabounké, jen nápad nestačí / Letící kůň: vynikající / Místo Stalina: průměr - lehký nadprůměr / Zdeněk: nemanipuluje, věcně, jasně, nechává názor na divákovi... // přidaná hodnota: atmosféra na Nákladovém nádraží Žižkov, ale ta by neměla mít vliv na hodnocení filmu // 3-4
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Po 3 epizodách.
Interstellar (2014)
3 a to je ještě hodně. Zklamání. Tolik klišé a banalit jsem fakt nečekala. Chvílemi spíš nechtěná komedie.
Sils Maria (2014)
Zatmívačky a hudba mě štvaly, jinak solidní. Hlavně herecky.
Zimní spánek (2014)
docela podstatnou část filmu Bergman jak vyšitej / mrzelo mě, že se film cca po hodině zlomí, není to tak vizuálně fascinující a je z toho konverzačka, ale režisér celou dobu zjevně ví, co dělá / doporučuju!
La mano dello straniero (1954)
2-3 / za ten mizernej scénář několik hvězd dolů / Benátky to nezachrání / podle Grahama Greena
Vášniví přátelé (1949)
4-5 / to je melodrama až k slzám... kvůli snímání to rozhodně stojí za vidění na plátně, když se vyskytne příležitost / není to Brief Encounter (Pouto nejsilnější), protagonistce moc nerozumím
The Heart of the Matter (1953)
Adaptace Grahama Greena. Srovnat s předlohou nemůžu, ale film je top. REŽIE: George More O'Ferrall
Golden Salamander (1950)
3-4 / príma dobrodrůžo s pěknou, ale unylou Anouk Aimée a jako vždy božím Trevem Howardem