Recenze (460)
Pouštět draka (2019) (studentský film)
4-5 // dojemné
Harry och Sonja (1996)
4 a půl // hodně příjemné překvapení, přesně můj šálek kávy a humor, který mi sedí
Dopisy pro Paula Morrisseye (2018)
Nečekala jsem nic a dostala neskutečně silný zážitek, hravý, zábavný experiment... dám si znovu, hned jak bude možnost. / La Película 2020
Drahokam (2019)
neskutečná jízda
River (2015) (seriál)
Vynikající záležitost, 4-5. // Jen poznámka na okraj: Eddie Marsan mě tady neskutečně štval.
Králíček Jojo (2019)
4-5 / těším se, až si dám další Waititiho filmy, tenhle mě bavil i dojal
Odložený případ: Hammarskjöld (2019)
Naprostá pecka. Strhující pátrání, skvělé zpracování. Pro ty, koho bavil třeba Fincherův Zodiac, povinnost.
Šarlatová ulice (1945)
4-5 / Noir Film Festival 2019
Černý anděl (1946)
Noir Film Festival 2019
Dom wariatów (1984)
Tímhle filmem jsem objevila Marka Koterského a Marka Kondrata. Naprostá psycho pecka. Jsem ráda, že jsem měla možnost vidět film s českými titulky na Kinu na Granicy.