Recenze (13)
Kolonie (2015)
Zdrcující svědectví obyčejných lidí ve víru politického marasmu.
Everest (2015)
O silných i šílených lidech. O počasí ve velehorách. O smůle a štěstí.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Každý si vybere, cp je mu nejbližší. Zasmál jsem se a přemýšlel ještě týden, co ten sobec vlastně byl zač.
Marťan (2015)
Vtipné, dramatické, realistické, živé.
Ztraceni v Mnichově (2015)
Převážně mě to zklamalo. Pár vtipů, pár dramatických zvratů.
Spotlight (2015)
Dost jsem se ztrácel v postavách na začátku filmu.
Terminator Genisys (2015)
Upocené.
Ex Machina (2014)
Konec je příliš krátký.
Melinda a Melinda (2004)
Hodně konverzační.
Sólokapr (2006)
Okouzlující komedie. Ozdoba své rasy. Konverze k narcisismu.:-)