Recenze (30)
Šarlatán (2020)
Oscara pro Trojana
Pojďte se mnou létat (2010) (seriál)
Shlédnuto všech 6 dílů na jeden zátah a musím říct že velmi dobrá alternativa za Malou Velkou Británii. Opravdu jsem se bavil. Možná se zde nenasmějete tolik, ale i to je pořád hodně, za to charaktery postav jsou velmi osobité a poutavé. " Naučil jsem psa vyčmuchávat drogy, ale za odměnu mu musím vždycky trochu odsypat...Nebojte, je to jen trochu cracku..."
Bojovník (2015)
„ Because now we all have Hope“ Tak jak mi byla na začátku hlavní postava nesympatická, o to radši jsem jí měl v závěru.
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Nejmenuju se Ivan jen tak... :D :D Díky pane Hlinka...
Vaříme s Mírou (2016) (pořad)
Vaří to jak pejsek a kočička, ale baví mě a až mi něco zbude od oběda zkusím z toho splácat nějakej jeho recept...
Marťan (2015)
Ukázka toho, že lepící páska je jedna z nejúčelnějších a nejdůležitějších věcí nejen na naší planetě...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Po tom co se ČT začla v hlavní vysílací dobu vyžívat ve vraždách, jako z nebes se objevil tenhle seriál. Ani jsem nečekal jak mě tenhle seriál nadchne a bude mě nutit chodit k televizní obrazovce. Je to zábavné a autentické, je to skvělé a doporučuju...
Terkel má problém (2004)
Všem Vám tady říkám... Pokud nejste cílová skupina, radši to ani nehodnoťte. Prostě jste udělali překlep že jste to zapínali když vás to nezajímá...
38 (2014)
Osobně jsem Dana Dangla nikdy nijak v oblibě neměl, ale pokud je pod tímhle podepsaný on , tak má ode mě jedno velký plus. Možná jsem čekal i nějaké přátelštější vyjádření o jiných českých hokejistech a né jenom jako o vyhrocených soupeřích, ale stejně jsem si jako hokejový fanoušek přišel na své... Nejlepší výkon zde stejně předvedl *38*
Cyanide & Happiness (2005) (seriál)
Opravdu vtipné , poutavé s dobře provedenou animací. Může stát že některý díl Vám nebude dávat smysl, nebo Vám pointa uteče, ale kouknete se na další dva a už je to zase skvělé.