Recenze (436)
Její tělo (2023)
70 %
Před pikolou, za pikolou (2023)
65 %
Room (2015)
90 % Do tohodle filmu to chce jít s čistou hlavou a pln odhodlání... Perfektní, ale psychicky náročný.
Mlčení jehňátek (1991)
Tak jsem si připomenul tuhle klasiku. Ale s odstupem času mi to přijde spíš jako psychologické krimi, než horor. 80 %
#annaismissing (2023)
90 % Dost dobré a v české kinematografii nemá taková tvorba obdoby. Napínavé až do úplného konce. Jen si mohli odpustit otravného nebinárního lesbu Robina s tampónem.
Přišla v noci (2023)
Horor to není, je to poctivá černá komedie. :) 75 %
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
1. a 2. série: Až geniální seriál plný přirozeného napětí, dramatu a šokujících zvratů. Originální, zajímavé, bez přehnaných efektů. Inteligentní zápletky. Nutí vás to zkouknout další a další díl. Přirozeně dynamický děj. 85 % 3. série: Trošku přiblblá zápletka k další loupeži, až moc nových postav, zpočátku trochu nepřehledné, ale neuvěřitelné nápady a zvraty to drží nad vodou. 65 % 4.+5. série: Tady už se to postupně zvrhává v tupou nekonečnou střílečku plnou nesmrtelných postav, které by byly v reálu mrtvé už 50x. Do toho stupňující se otravnost neskutečně naivn8 a hloupé vypravěčky, která je absurdně iracionální a do toho má neustálou potřebu pořád zdůrazňovat, že je nadržená. Příběh je strašně okatě natahovaný retrospektivou mezi série i před celý děj. Vyhrocené emoce, nekonečné umělé zvraty, aby příběh ještě neskončil a vyždímal nějaký díl. Člověk to s nudou dokouká, aby věděl, jak to dopadlo. 40 % Celkové hodnocení nechávám dle prvních dvou sérií, protože si to zaslouží a nelze je hodnotit samostatně.
Jaula (2022)
70 % Jak píší ostatní, není to horor a není to mysteriózní. Spíš drama/kriminálka s lehkým nádechem tajemna.
Kruh (2002)
60 %
Ti druzí (2001)
75 % Ze začátku to vypadalo tragicky, ale rozuzlení moc pěkné. :)