Recenze (63)
Nesnáším tě, lásko (2021)
Kniha je můj miláček. Film je taky zajímavý, ale je velmi nevyrovnaný.
The Gray Man (2022)
Chris Evans byl slabý.
Elvis (2022)
Ze začátku jsem byla dost skeptická. Občas to bylo zbytečně natahované. Ale na konci při písni Unchained Melody jsem brečela, jako na pohřbu Karla Gotta při zpěvu Amazing Grace. ;-)
Prezidentka (2022)
Strašné filmové představení. Nic nebylo dotaženo. Bylo to spíše nedovařené. Je to srovnatelné s ubohostí jako byla Falešná hraběnka.
Srdcerváči (2022) (seriál)
Kniha je taky milá. Více si u ní můžete domýšlet.
Colors of Tobi (2021)
Portrét osoby, která se neustále hledá. Něco jako já
Klan Gucci (2021)
Jsou to vlastně 2 filmy v 1. První končí při cestě Mauricia do St. Moritzu. Jinak Adam byl nejlepší a Jared Léto je prostě ve všem úžasný.
Princezna D. (2021)
Krásně nastíněná psychologická stránka tématu radikální změny.
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Když se načančám
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Neměl tam být typicky americký konec