Recenze (63)
Mladý papež (2016) (seriál)
Jsem katolík, ale tento seriál žeru. Takhle dobře jsem se dlouho nezasmál. Zejména ta scéna v nemocnici s tím dítětem. Úžasné. Dokonce si myslím, že tvůrci nakonec vůbec nešli proti církvi. Spíše ji ke konci první série dokonce kopírovali. Nemohou se vymanit ze svých italských tradic.
Hra pro čtyři (2007)
Film měli ukončit na té křižovatce. Pak by to byla nádhera.
Periskop nahoru a dolů (1996)
Každé opakování se musíme koukat. Je to boží.
Will a Grace (1998) (seriál)
Nejoblíbenější můj seriál. Pomohl mi pochopit gaye.
Zákon a pořádek (1990) (seriál)
Ukazují někdy, že spravedlnost je slepá a vše nelze vyhrát.
Dešťová víla (2010)
Jediné,co zde bylo velmi dobré, byly role pro Lenku Vlasákovou a Petra Nárožného.
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Na začátku ten klip mě úplně chytil, že jsem přežila tento film. Písně dobré, jen ta Cora nic moc.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Velký epos, mnoho slavných herců. A kde nic, tu nic. Nepomohlo ani použít Bena Kingsleyho, který hrál v jedné z adaptací tohoto příběhu.
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Hudba zaujme nejvíce. Postupně plyne s dějem. Rozvíjí fantazii a myšlení, kdo vlastně zabil Amyase.
Říše slunce (1987)
Hudba je úžasná, jak jinak od Johna Williamse. Christian mě v tomhle filmu upoutal. V dalších jeho filmech už tak dobrý není.